Tekster som selger

Dette er kurset for deg som vil skrive salgsutløsende i eposter, nettbutikk, landingssider og andre digitale flater.

Kurset dekker blant annet:

Hvorfor selger teksten?

  • Hva er egentlig en selgende tekst?
  • Hvordan fungerer overtalelse og retorikk i tekst?
  • Hva er de selgende enkeltelementene?

Verdiforslag og “what’s-in-it-for-me?”

  • Hvordan vet du hva som trigger kunden?
  • Hvordan formulere gode verdiforslag
  • Kundens egeninteresse, og hvordan du jobber med den

Selgende tekst i epost

  • Suksessformelen for å lykkes med epost
  • Emnefelt som får mailen åpnet
  • Utforming, innhold og calls-to-action-elementer

Nettbutikk og landingssider

  • Hva selger egentlig i en nettbutikk?
  • Hvordan bør en optimal landingsside utformes?
  • Ord, tekster og verdiforslag som beveger i disse flatene

Systematisk salg

  • Hva skal til for å holde jevnt høye salgstall?
  • Hvordan jobber du systematisk med selgende tekster over tid?
  • Optimalisering og forbedringer fra gang til gang

I dette kurset lærer du mest hvis du kan tenke dine egne verdiforslag og din egen kommunikasjon inn i de rammene vi snakker om.

Aller størst utbytte får du om du har et klart case i hodet, for eksempel at du skal sende en epost om et bestemt produkt, eller at du skal lage en landingsside for et konkret webinar.

Webinar

Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer

Etter kurset skal du kunne skrive tekster som utløser salg i epost, nettbutikk og på landingssider.

Sagt av tidligere deltakere på dette kurset:

“Kurset traff på alle punkter!”

“Meget konkret og lettfattelig. NYTTIG for salg!

“Velorganisert, inspirerende og nyttig kurs.”

Kursleder

Nina Furu

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital Markedsføring og Kommunikasjon. Til daglig er hun CEO og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.

Kursdatoer

Handlekurv

Meld deg på kurstips-listen

og få varslinger om gratis livesendinger og kurs!

Du får disse markedsførings-

sjekklistene som velkomstgave:

 

  • Sjekkliste for SEO
  • Sjekkliste for Facebook
  • Sjekkliste for Instagram

 

25316