Skriv for å selge varer og tjenester - kurs

Lær de smarte grepene for å formulere gode verdiforslag, fristende beskrivelser og uimotståelige tilbud. Et kjempenyttig kurs for all kommersiell markedskommunikasjon! 

Du som lever av å selge varer eller tjenester trenger å kunne snakke om produktene dine på måter som er fristende for bruker. I dette kurset lærer du en rekke konkrete grep som hjelper deg å få til dette.

Det du lærer kan brukes i sosiale medier, på landingssider, i nettbutikker, i brosjyrer, i annonser, i salgssamtaler og i mange andre sammenhenger.

Kurset dekker blant annet:

Hva selger du egentlig?

  • Hva er det egentlig kunden ønsker å oppnå med å kjøpe av deg?
  • Hva er den faktiske gevinsten du leverer?
  • Hvordan formidle produktet slik at kunden forstår verdien

Byggesteinene i salgsretorikk

  • Verdiforslag, unikhet, posisjonering og appell
  • Hvilke konkrete setninger og formuleringer trenger du å lage, og hvordan bruker du dem?
  • Verdens beste oppskrift på selgende tekst

Tiltrekning og avstøting

  • Hvilke elementer ved produktene dine er det kunden tiltrekkes av?
  • Hvilke faktorer er det som hindrer kunden i å kjøpe?
  • Hvordan jobbe effektivt med kommunikasjon i forhold til begge disse

Priskommunikasjon

  • Når blir et produkt for dyrt eller for billig? (Det siste skjer oftere enn du tror!)
  • Hvordan beregne den riktige prisen?
  • Hvordan kommunisere denne riktig til kunden?

Bli en effektiv “closer”

  • Hvordan rydde forvirring og innvendinger av veien?
  • Hva skal til for å “close” et salg – altså få kunden til faktisk å gjennomføre et kjøp?
  • Hvordan lage uimotståelige kjøpsprosesser?

Dette er et kurs der du enkelt kan omsette det du lærer til faktisk inntjening, til og med på kort sikt. Hvis du bruker det du lærer riktig, vil du raskt kunne øke salget i din virksomhet.

Sikre deg en plass på dette supernyttige kurset i dag!

Webinar

Kurset avholdes som webinar via Zoom.
Les om Gjennomføring av webinarer

Etter kurset skal du kunne formidle dine varer eller tjenester på en slik måte at det utløser salg.

Kursleder

Nina Furu

Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, fagekspert, kursleder og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital markedsføring som brukes på norske høyskoler. Den nyeste er Digital Markedsføring og Kommunikasjon. Til daglig er hun CEO og fagansvarlig i KnowHouse, og holder kurs og foredrag.

Ekstra ressurser som følger med dette kurset:

  • Tilgang til videoopptak av kurset i 1 mnd.
  • Presentasjonen fra kurset
  • Verdens beste oppskrift på selgende tekst
  • Oppskrift på den “perfekte” landingssiden
  • Verktøy for utvikling av selgende budskap

Kursdatoer

Handlekurv

Meld deg på kurstips-listen

og få varslinger om gratis livesendinger og kurs!

Du får disse markedsførings-

sjekklistene som velkomstgave:

 

  • Sjekkliste for SEO
  • Sjekkliste for Facebook
  • Sjekkliste for Instagram

 

25316