Linkedin kan være en fantastisk kanal for å bygge selskapets omdømme som leverandør og arbeidsgiver. I dette kurset lærer du hvordan.
Kurset holdes digitalt via Zoom. Du får også tilgang til video av kurset i etterkant. Les mer om gjennomføring av digitale dagskurs her.
Klikk her for å delta på kurset Business branding med Linkedin
Det Microsoft-eide forretningsnettverket Linkedin har over 1,2 millioner norske brukere, og kanalen er blitt en viktig del av samarbeidsprosesser, rekruttering og omdømmebygging for bedrifter, spesielt de som jobber business-to-business (B2B).
Etter endt kurs skal du vite hvilke praktiske grep du kan ta for å profilere bedriften effektivt som leverandør og samarbeidspartner på Linkedin.
Kurset dekker blant annet:
Business branding – hvorfor og hvordan?
- Hvordan påvirke bedriftens omdømme med Linkedin?
- Kanalstrategier og publiseringsplan for Linkedin
- Betalte oppgraderinger og annonseringsmuligheter på Linkedin
Firmasiden og nyhetsfeeden
- Hvordan kan og bør bedriften presentere seg gjennom sin egen Linkedin-side?
- Hva er smart bruk av presentasjonssider, multimedia mm.?
- Hvordan lage oppdateringer som når fram, engasjerer og skaper det ønskede inntrykket?
Aktiv nettverking og prospektering
- Hvordan kan bedriften drive aktiv nettverking på Linkedin?
- Bruk av grupper som strategi for bedrifter
- Markedsføringsmuligheter på Linkedin
Arbeidsgiver og jobbsøker
- Hvordan kan Linkedin hjelpe deg å få tak i de beste hodene?
- Hvordan gjøre bedriften synlig og attraktiv for jobbsøkere?
- Karrièresider og annen spesialfunksjonalitet
Videreutvikling og analyse
- Hvordan legge opp til systematisk forbedring og videreutvikling?
- Bruk og tolkning av statistikkverktøyet Linkedin Analyser
- Linkedin som del av mediemiksen på lenger sikt
Kurset holdes 7. mai 2021 kl 09.00 – 15.30 som webinar. Prisen for kurset er 1990,-.
Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under:
Kurspåmeldinger er bindende. Se våre salgsbetingelser for mer informasjon.