Digital strategi og innholdsplan, kurs 17. januar 2018 i Trondheim

Skal du legge en digital strategi, en digital markedsplan, en kommunikasjonsplan for digitale kanaler eller en innholdsstrategi for ditt firma? I så fall er dette kurset som gir deg innspillene.

En bedrift som skal jobbe systematisk med digitale kanaler, trenger planer å gjøre det etter. I dette kurset får du en gjennomgang av elementene som bør inngå i strategien.

Etter endt kurs skal du være i stand til å skrive en god digital strategi for ditt firma

Klikk her for å delta på kurset Digital strategi og innholdsplan

Kurset dekker blant annet:

Overordnet for strategien

  • Hvordan bruker bedriften digitale kanaler?
  • Forholdet mellom målsettinger, tiltak og KPI´er
  • Brukerinnsikt, kundereisen og føringer av dette

Kundedialog etter GDPR

  • Hva er konsekvensen av den nye personvernlovgivningen for CRM, epost og SMS-markedsføring?
  • Datadrevet markedsføring og marketing automation
  • Hvilken infrastruktur må være på plass?

Relevante strategier for Google

  • Innholdsmarkedsføring og inbound content marketing
  • Betalte vs gratis tiltak
  • Hvilke konsekvenser har de forskjellige beslutningene?

Relevante strategier for sosiale medier

  • Hva forventer kunden av oss i de forskjellige flatene?
  • Hvilke kanaler bruker man til hva?
  • Hvordan tenke gode konsepter for de enkelte kanalene?

Rutiner og løpende arbeid

  • Hvilke ressurser krever de forskjellige tiltakene?
  • Hva er en relevant bemanning?
  • Relevante KPI´er og rapporteringsrutiner

Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen norsk webkommunikasjon, Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, og startet Nettredaktørskolen i 2003. Hun rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 17. januar, 2018
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Clarion Hotel & Congress, Brattørkaia 1, Trondheim
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 17. januar 2018  kl 09.00 – 15.30 på Clarion Hotell & Congress, Brattørkaia 1, Trondheim. Pris er kr 4980,- inkludert lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette nyttige og lønnsomme kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under:

2018-01-17 Digital strategi og innholdsplan, Trondheim

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.