Skal du legge en digital strategi, en digital markedsplan, en kommunikasjonsplan for digitale kanaler eller en innholdsstrategi for ditt firma? I så fall er dette kurset som gir deg innspillene.
En bedrift som skal jobbe systematisk med digitale kanaler, trenger planer å gjøre det etter. I dette kurset får du en gjennomgang av elementene som bør inngå i strategien.
Etter endt kurs skal du være i stand til å skrive en god digital strategi for ditt firma
Klikk her for å delta på kurset Digital strategi og innholdsplan
Kurset dekker blant annet:
Overordnet for strategien
- Hvordan bruker bedriften digitale kanaler?
- Forholdet mellom målsettinger, tiltak og KPI´er
- Brukerinnsikt, kundereisen og føringer av dette
Kundedialog etter GDPR
- Hva er konsekvensen av den nye personvernlovgivningen for CRM, epost og SMS-markedsføring?
- Datadrevet markedsføring og marketing automation
- Hvilken infrastruktur må være på plass?
Relevante strategier for Google
- Innholdsmarkedsføring og inbound content marketing
- Betalte vs gratis tiltak
- Hvilke konsekvenser har de forskjellige beslutningene?
Relevante strategier for sosiale medier
- Hva forventer kunden av oss i de forskjellige flatene?
- Hvilke kanaler bruker man til hva?
- Hvordan tenke gode konsepter for de enkelte kanalene?
Rutiner og løpende arbeid
- Hvilke ressurser krever de forskjellige tiltakene?
- Hva er en relevant bemanning?
- Relevante KPI´er og rapporteringsrutiner
Kurset holdes 3. oktober 2017 kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Pris er kr 4980,- inkludert lunsj og kursmateriell.
Sikre deg en plass på dette nyttige og lønnsomme kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under: