Facebook Ads Manager, kurs 6. juni 2019

Skal du arbeide mer avansert med annonsering på Facebook? – Da vil du ha nytte av dette kurset i de sentrale annonseadministrasjons-systemene til Facebook.

Etter endt kurs skal du kunne utnytte mulighetene i Facebook Ads Manager til å drive effektiv annonsering på Facebook.

Det har skjedd store endringer i annonseverktøyene til Facebook. Lær å utnytte potensialet i de kraftfulle verktøyene, og hvordan du kan utnytte dem til å løfte Facebook-resultatene til neste nivå.

Klikk her for å delta på kurset i Facebook Ads Manager

Kurset dekker blant annet:

Oversikt over verktøyene

  • Når og hvorfor trenger du Facebook Business Manager?
  • Hva er Facebook Pixel; når trenger du den og hvordan settes den opp?
  • Hva er Audiences og hvorfor trenger du å jobbe aktivt med disse?

Annonsemålsettinger på Facebook

  • Hva er forskjellen på de forskjellige annonsemålsettingene?
  • Hvilke muligheter finnes innenfor hver av dem?
  • Når og hvordan kan du bruke konverteringsmålsettingene effektivt?

Målgrupper og segmenter

  • Lasermarkedsføring på Facebook
  • Hvordan sette opp effektive kombinasjonssegmenter
  • Eksempler på smart bruk av målrettingskriterier

Annonseutforming

  • Hva er de optimale utformingene og formatene?
  • Hvilke elementer driver hva slags effekter og når?
  • Hvordan få mest ut av mulighetene for automatisk optimalisering?

Systematisk arbeid med annonsering på Facebook

  • Hvordan måle og analysere responsen?
  • Effektiv gjenbruk av annonser og målgrupper som går bra
  • Hvordan legge opp effektive rutiner som fungerer over tid?
Kursleder : Kenneth Eriksen
Kenneth er en kjent profil i web-Norge, og har bl.a. vært leder i bransjeforeningen INMA. Han er en erfaren markedsfører og nettredaktør med fartstid bl.a. fra ICA og DnB. I dag er han konsulent, kursleder og foredragsholder, i tillegg til å være digitalrådgiver i Naturvernforbundet og lokalpolitiker i Oslo.

Kursinformasjon

Kursdato:torsdag 6. juni, 2019
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

Krever tilgang til tjeneste

Enkelte av våre kurs krever tilgang til tjenester som f. eks. Google Analytics eller Linkedin.

Kursdeltakere må normalt selv sørge for at de har tilgang til den aktuelle tjenesten, oppsett av brukerkontoer m. m. før kurset, med mindre dette inngår i kursopplegget.

Krever internett

Enkelte av våre kurs krever tilgang til internett, enten via laptop, nettbrett eller mobiltelefon.

Vi har trådløs internettilgang i våre lokaler som alle våre kursdeltakere kan benytte seg av. Nettverksnavn og passord finnes oppslått i kurslokalene.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 6.juni 2019  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 4980,- , prisen inkluderer lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut bestillingen under:

2019-06-06 Facebook Ads Manager

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.