GDPR for markedsførere – Gi bort-seminar 18. januar 2018

Halvdagskurs i regi av Gi bort dagen. Kurset er åpent og gratis for frivillige organisasjoner og sosiale entreprenører, og fokuserer på de aspektene av GDPR som vedrører markedsførere.

Både epostmarkedsføring, SMS-markedsføring, CRM, remarketing/retargeting, programmatisk annonsering og mer blir påvirket av de nye lovendringene.

Klikk her for å delta på GiBort-seminaret GDPR for markedsførere

Kurset dekker blant annet:

Hva dekker den nye loven?

  • Hvem er pålagt å følge den nye loven?
  • Databehandleravtaler og partnere du trenger slike avtaler med
  • Hvilke markedsføringsverktøy blir påvirket?

Epost- og SMS-markedsføring etter GDPR

  • Hva kreves av våre epost- og SMS-verktøy?
  • Hvor og hvordan kan du lagre data?
  • Hvordan kan vi få til å beholde eksisterende epost- og SMS-lister?

Personvern og sosiale medier

  • Rammer for remarketing til og fra Facebook
  • Hvordan påvirker GDPR vår bruk av andre sosiale medier?
  • Hva kan vi lovlig spore og kartlegge?

Du kan også lese de offisielle tekstene om den nye loven her.

Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset holdes 18. januar 2018  kl 09.00 – 12.00 hos Webgruppen i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon.  Kurset er gratis for Gi Bort Dagens mottagerorganisasjoner.
NB! Det er ikke anledning til å melde på mer enn 2 deltagere per firma/organisasjon.

2018-01-18 GiBort-seminar i GDPR for markedsførere

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Påmeldingen er bindende.