GDPR for markedsførere – Gi bort-seminar 18. januar 2018

Halvdagskurs i regi av Gi bort dagen. Kurset er åpent og gratis for frivillige organisasjoner og sosiale entreprenører, og fokuserer på de aspektene av GDPR som vedrører markedsførere.

Både epostmarkedsføring, SMS-markedsføring, CRM, remarketing/retargeting, programmatisk annonsering og mer blir påvirket av de nye lovendringene.

Klikk her for å delta på GiBort-seminaret GDPR for markedsførere

Kurset dekker blant annet:

Hva dekker den nye loven?

  • Hvem er pålagt å følge den nye loven?
  • Databehandleravtaler og partnere du trenger slike avtaler med
  • Hvilke markedsføringsverktøy blir påvirket?

Epost- og SMS-markedsføring etter GDPR

  • Hva kreves av våre epost- og SMS-verktøy?
  • Hvor og hvordan kan du lagre data?
  • Hvordan kan vi få til å beholde eksisterende epost- og SMS-lister?

Personvern og sosiale medier

  • Rammer for remarketing til og fra Facebook
  • Hvordan påvirker GDPR vår bruk av andre sosiale medier?
  • Hva kan vi lovlig spore og kartlegge?

Du kan også lese de offisielle tekstene om den nye loven her.

Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen norsk webkommunikasjon, Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, og startet Nettredaktørskolen i 2003. Hun rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset holdes 18. januar 2018  kl 09.00 – 12.00 hos Webgruppen i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon.  Kurset er gratis for Gi Bort Dagens mottagerorganisasjoner.
NB! Det er ikke anledning til å melde på mer enn 2 deltagere per firma/organisasjon.

2018-01-18 GiBort-seminar i GDPR for markedsførere

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Påmeldingen er bindende.