Dette er et kurs for deg som driver kundeservice, og ønsker å ta de digitale flatene som web, Facebook og epost i bruk på en gjennomtenkt måte.
Kundeserviceaspektet er kanskje en av de viktigste sidene ved internett. Ved å ta Facebook, epost og web i målrettet bruk, kan bedriften yte en bedre kundeservice. I tillegg kan kundeservice-arbeidet effektiviseres gjennom automatisering og gjenbruk.
Klikk her for å delta på kurs om kundeservice i digitale kanaler
Kurset dekker blant annet:
Kundeservice på Facebook
- Hvem skal ha ansvar for Facebook-siden?
- Hvor raskt forventer brukerne svar?
- Hvordan skal man takle kritikk og negative postinger fra kunder?
- Hvordan kan man svare på en måte som blir relevant for flere?
Kundeservice på web
- Hvordan sørge for at websiden fungerer som kundeservicekanal?
- Hvordan hjelpe bruker å finne fram til relevant informasjon?
- Hvordan formidle budskapene enkelt og effektivt?
- Hvordan skrive lettlest webtekst?
- Hvordan tilrettelegge en FAQ/OSS (Ofte Stilte Spørsmål)
Kundeservice på epost
- Relevante verktøy for kundeservice på epost
- Automatisering
- Bruk av innholdsmaler
- Gjenbruk av svar på ofte stilte spørsmål
Kundeservice på Twitter
- Er Twitter en relevant kanal for ditt firma?
- Når og hvordan kan Twitter benyttes?
- Firmaprofil på Twitter
- Hvem skal svare og hvordan?
Den gode kundebehandleren
- Tone of voice i skriftlig kommunikasjon
- Skikk og bruk på Facebook
- Unngå «spam»-følelse på epostene
- Relevante regler og rutiner
Kurset holdes 1. februar kl 09.00 – 15.30 i Webgruppoens lokaler i Strandgaten 19. Pris er kr 4980 eks mva, inkludert lunsj og kursmateriell.
Sikre deg en plass på dette nyttige kurset ved å fylle ut skjemaet under nå:
Opps, fant ikke skjemaet.