Størst i Norge på kurs for profesjonelle webfolk

Kundeservice i sosiale medier, kurs 6. november 2013

Dette er et kurs for deg som jobber i kundeservice og ønsker å behandle kunden godt og riktig i sosiale medier som Facebook og Twitter.

KundeserviceKundeserviceaspektet er en viktig del av salg, markedsføring og ivaretagelse av  bedriftens/etatens omdømme. God kundeservice i sosiale medier gir mer fornøyde kunder, og en mer lønnsom bedrift.

Klikk her for å delta på kurs om kundeservice i digitale kanaler

Kurset dekker blant annet:

Kundeservice i sosiale medier

  • Hvilke sosiale medier er det relevant å bruke?
  • Hvordan skape en helhetlig «tone of voice» for bedriften?
  • Når skal man være tilgjengelig i hvilke kanaler?

Kundeservice på Facebook

  • Hvem skal ha ansvar for Facebook-siden?
  • Hvor raskt forventer brukerne svar?
  • Hvordan kan man svare på en måte som blir relevant for flere?

Kundeservice på Twitter

  • Er Twitter en relevant kanal for ditt firma?
  • Når og hvordan kan Twitter benyttes?
  • Hvem skal svare og hvordan?

Å takle vanskelige personer

  • Hvordan svare saklig på kritikk?
  • Sperrelister og utestengning
  • Når og hvordan skal man eventuelt slette innlegg?

Den gode kundebehandleren

  • Hvordan skrive vennlig og personlig, men ikke privat?
  • Skikk og bruk på Facebook
  • Relevante regler og rutiner
Rune Reitan
Kursleder : Rune Reitan
Rune Reitan er leder for NSB Servicesenter, som er NSBs reklamasjonsavdeling. Her leder han også den daglige dialog med kundene i sosiale medier, som bidrar til intern forbedring av NSBs produkter og tjenester basert på kundenes tilbakemeldinger og ønsker. Foruten 8 år i NSB har Rune solid bakgrunn fra hotell– og reiselivsbransjen både i Norge og i England etter å ha studert «hotel & catering management» ved Oxford Brookes University, Oxford.

Kurset holdes 6. november 2013 kl 09.00 – 15.30 i Webgruppens lokaler i Strandgaten 19. Pris er kr 4980,-  inkludert lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette nyttige kurset ved å fylle ut skjemaet under nå:

Praktisk informasjon

Alle kurs holdes i våre kurslokaler i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon.

Se kart og veibeskrivelse

Trenger du å få kurs dekket av NAV?

Kommende kurs