Størst i Norge på kurs for profesjonelle webfolk

Kundeservice i sosiale medier, kurs 23. april 2014

Dette er et kurs for deg som jobber i kundeservice og ønsker å behandle kunden godt og riktig i sosiale medier som Facebook og Twitter.

KundeserviceKundeserviceaspektet er en viktig del av salg, markedsføring og ivaretagelse av  bedriftens/etatens omdømme. God kundeservice i sosiale medier gir mer fornøyde kunder, og en mer lønnsom bedrift.

Klikk her for å delta på kurs om kundeservice i sosiale medier

Kurset dekker blant annet:

Kundeservice i sosiale medier

  • Hvilke sosiale medier er det relevant å bruke?
  • Hvordan skape en helhetlig «tone of voice» for bedriften?
  • Når skal man være tilgjengelig i hvilke kanaler?

Kundeservice på Facebook

  • Hvem skal ha ansvar for Facebook-siden?
  • Hvor raskt forventer brukerne svar?
  • Hvordan kan man svare på en måte som blir relevant for flere?

Kundeservice på Twitter

  • Er Twitter en relevant kanal for ditt firma?
  • Når og hvordan kan Twitter benyttes?
  • Hvem skal svare og hvordan?

Å takle vanskelige personer

  • Hvordan svare saklig på kritikk?
  • Sperrelister og utestengning
  • Når og hvordan skal man eventuelt slette innlegg?

Den gode kundebehandleren

  • Hvordan skrive vennlig og personlig, men ikke privat?
  • Skikk og bruk på Facebook
  • Relevante regler og rutiner
Rune Reitan
Kursleder : Rune Reitan
Rune Reitan er leder for NSB Servicesenter, som er NSBs reklamasjonsavdeling. Her leder han også den daglige dialog med kundene i sosiale medier, som bidrar til intern forbedring av NSBs produkter og tjenester basert på kundenes tilbakemeldinger og ønsker. Foruten 8 år i NSB har Rune solid bakgrunn fra hotell– og reiselivsbransjen både i Norge og i England etter å ha studert «hotel & catering management» ved Oxford Brookes University, Oxford.

 

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

 

Kurset holdes 23. april 2014 kl 09.00 – 15.30 i Webgruppens lokaler i Strandgaten 19. Pris er kr 4980,-  inkludert lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette nyttige kurset ved å fylle ut skjemaet under nå:

Praktisk informasjon

Alle kurs holdes i våre kurslokaler i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon.

Se kart og veibeskrivelse

Trenger du å få kurs dekket av NAV?

Kommende kurs