Kurs i epostmarkedsføring 15. november

Bevisst bruk av en e-postliste vil beviselig øke salg- og markedsføringseffekten av et nettsted vesentlig. Den 15. november kan du lære alt du grunnleggende trenger å vite for å bruke e-postmarkedsføring effektivt.

Bonus: Boken «Slik skriver du for nett» av Nina Furu

Mange kommersielle nettsteder som aktivt benytter markedsføring pr e-post, har faktisk den aller største delen av sine inntekter knyttet til nettopp dette.

Som for alle andre kanaler er det imidlertid stor forskjell på å gjøre ting riktig og å gjøre dem galt.

Bevisst og riktig bruk av e-post i salgs- og markedsføringsøyemed kan blant annet

  • Øke salg av bestemte produkter
  • Øke salg på nettstedet generelt
  • Øke trafikken til nettstedet
  • Øke markedsføringseffekten av nettstedet
  • Bygge lojalitet blant brukerne
  • Øke nettstedets anerkjennelse
  • Øke avsenders troverdighet

Målsettingen for kursdagen er å gi deg grunnleggende kunnskap slik at du umiddelbart etter endt kurs kan etablere og/eller forbedre bedriftens kommersielle satsning på e-post.

Klikk her for å bestille plass på kurset i epostmarkedsføring

I dette konsentrerte 1-dags kurset lærer du alt du grunnleggende trenger å vite om å drive etisk og effektiv e-post markedsføring. Kurset dekker blant annet:

  • Hvordan bygger man opp en omfattende e-post liste?
  • Hvor ofte bør man sende ut e-post?
  • Hva er mest effektivt av HTML-mail og tekstmail?
  • Når bør man etablere redaksjonelle nyhetsbrev?
  • Når bør man satse på rene salgshenvendelser?
  • Hvordan øker man sannsynligheten for at e-posten blir åpnet?
  • Hvordan øker man responsraten på sine utsendelser?
  • Hvordan bør tekstene utformes?
  • Hvordan unngår du å sende e-post som oppfattes som spam?
  • Hva slags verktøy trenger du?
Bonus: Boken «Slik skriver du for nett» av Nina Furu
Denne boken beskriver en rekke tiltak som hjelper deg å optimalisere de målbare verdiene på enkeltsidene dine. Som deltager på dette kurset mottar du boksen uten ekstra kostnad, som en del av kursmaterialet.
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset holdes 15. november kl. 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Kurset koster kr 4980 eks mva, inkludert lunsj, kursmateriell og bonusbok.

Kursopplegget omfatter å skrive egne overskrifter mm. Deltagere som ønsker kan ta med bærbar PC (men det er ikke noe problem å gjennomføre kurset med papir og blyant).

Fyll ut skjemaet under for å sikre deg en plass på dette kurset i dag!

Opps, fant ikke skjemaet.