Lynkurs i epostmarkedsføring, 19. januar

Lær å drive effektiv, lønnsom og etisk epostmarkedsføring på dette konsentrerte og matnyttige heldagskurset.

Bonus: Boken «Slik skriver du for nett» av Nina Furu

Epost har potensiale for å gi deg svært mange salg på kort tid, og estimeres til å gi den aller høyeste ROI (Return on Investment) av noen salgskanal.

Som for alle andre kanaler er det imidlertid stor forskjell på å gjøre ting riktig og å gjøre dem galt.

Klikk her for å bestille plass på kurset i epostmarkedsføring

Bevisst og riktig bruk av e-post i salgs- og markedsføringsøyemed kan blant annet

  • Øke salg av bestemte produkter
  • Øke salg på nettstedet generelt
  • Øke trafikken til nettstedet
  • Øke markedsføringseffekten av nettstedet
  • Bygge lojalitet blant brukerne
  • Øke nettstedets anerkjennelse
  • Øke avsenders troverdighet

Målsettingen for kursdagen er å gi deg grunnleggende kunnskap slik at du umiddelbart etter endt kurs kan etablere og/eller forbedre bedriftens kommersielle satsning på e-post.

Kurset dekker blant annet:

Verktøy og utstyr

  • Hvilke relevante løsninger finnes, og hva koster de?
  • Hvilke gratisprogrammer kan brukes?
  • Hvordan legger du opp automatiserte løsninger?

Hvordan bygger man opp en omfattende e-post liste?

  • Kanman kjøpe epostadresser?
  • Hvilke egne lister kan brukes?
  • Hvordan høste epostadresser fra nettsted og sosiale medier?

Hvordan øke sjansen for at eposten blir åpnet?

  • Hvor viktig er avsender?
  • Hvordan skrive gode overskrifter/subjectfelt-tekster?
  • Når lønner det seg å sende ut mail?

Hvordan øke klikkraten?

  • Utforming av mailen
  • Tekstmail vs HTML-mail
  • Gode og klikkgenererende calls-to-action.

Tips og triks

  • Hvor ofte kan du sende?
  • Finnes det lovlige muligheter til å kjøpe adresser?
  • Hvilke åpne- og klikkrater kan du forvente?
Bonus: Boken «Slik skriver du for nett» av Nina Furu
Denne boken beskriver en rekke tiltak som hjelper deg å optimalisere de målbare verdiene på enkeltsidene dine. Som deltager på dette kurset mottar du boksen uten ekstra kostnad, som en del av kursmaterialet.
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset holdes 19. januar kl. 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Kurset koster kr 4980 eks mva, inkludert lunsj, kursmateriell og bonusbok.

Kursopplegget omfatter å skrive egne overskrifter mm. Deltagere som ønsker kan ta med bærbar PC (men det er ikke noe problem å gjennomføre kurset med papir og blyant).

Fyll ut skjemaet under for å sikre deg en plass på dette kurset i dag!

Opps, fant ikke skjemaet.