Få en konsentrert innføring i målrettet kommunikasjon i sosiale medier – Facebook, Twitter, Blogger, LinkedIN, YouTube, Pinterest og andre.
Over 2,5 millioner nordmenn har profiler på Facebook. Spredningskanaler som Twitter kan sikre deg eksponentiell vekst av lesertallene for innholdet ditt – i hvert fall for en enkelt dag. You Tube er blitt verdens nest største søkemotor. Hva er det egentlig som skjer?
Klikk for å bestille plass på dette lynkurset i sosiale medier
Det som skjer er at webben er i endring. Fra å være en kanal som først og fremst handlet om informasjonsformidling og (fra brukers side) informasjonsinnhenting, er web nå i stadig økende grad en kanal for dialog, deling, tredjepartsomtale, anbefalinger og kommentering.
Hva andre sier om deg er i ferd med å bli vel så viktig som den informasjonen du selv leverer.
Her er noen stikkord om innholdet:
Bruk av sosiale medier
- Hvilket innhold egner seg for sosiale medier
- Hvordan vekke interesse og fenge i sosiale kanaler?
- Hvordan utforme og formulere relevante budskap?
- Hvordan svare relevant på tiltale og henvendelser?
- Hvilke relevante sosiale medier finnes?
- Hvordan kan og bør du være til stede på Facebook?
- Hvor mye betyr sidekonseptet?
- Hvordan lager du skreddersydde oppstartssider?
- Hvordan skrive godt for Facebook?
Overvåkning av din merkevare
- Hvordan følge med på hva som sies om deg i sosiale medier?
- Når skal du svare og når bør du la det være?
- Hvilke overvåkingsverktøy kan du bruke?
- Hvordan sette opp varslinger.
Kriterier for medievalg
- Blogging – er det relevant for ditt firma?
- Twitter – pressens og politikernes medium?
- LinkedIN – rekrutteringskanalen?
- Andre relevante kanaler?
Multikanalkommunikasjon
- «Right touching» – hvordan møte brukeren på rett sted til rett tid.
- Hvordan få kanalene til å spille sammen?
- Automatisering og krysspublisering
- Hvordan møte kritiske tilbakemeldinger og negativ omtale?
I løpet av denne dagen vil du få en rekke praktiske og konkrete innspill til egen kommunikasjon i sosiale kanaler, og kunnskap og verktøy som hjelper deg å sette det raskt og effektivt ut i live for egen organisasjon.
Kurset arrangeres 11. oktober 2012 kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 4980 eks mva, inkludert materiell (kurspresentasjon) og lunsj.
Bestill din plass på dette fremtidsrettede kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under:
Opps, fant ikke skjemaet.