Markedsføring med Instagram, kurs 8. november 2017

Her er kurset for deg som vil optimalisere bruken av Instagram og utnytte tjenestens unike muligheter for markedsføring på nett.

Med over 2,1 millioner norske brukere og stadig utrulling av ny funksjonalitet, er dette en kanal som virkelig kan gjøre en forskjell. Bli oppdatert på de nye mulighetene på Instagram, og se hvordan kanalen kan skape verdi for bedriften både med gratis og betalte tiltak.

Klikk her for å delta på kurset Markedsføring med Instagram

Kurset dekker blant annet:

Slik kan bedriften din lykkes på Instagram

  • Hvordan lage en optimal bedriftsprofil på Instagram
  • Tips til hvordan du får jevnt påfyll av følgere
  • Hvordan kan (og bør) bedrifter bruke Instagram til markedsføring?

Hvordan lage gode innlegg

  • Ulike innleggstyper på Instagram: hva fungerer til hva?
  • Hvordan påvirker den nye algoritmen innholdet ditt?
  • Hvordan få flest mulig til å engasjere deg i innleggene dine?

Instagram Stories og Live – de nye suksessformatene

  • Hvordan kan en bedrift bruke Instagram Stories til markedsføring?
  • Slik lager du en god story på Instagram
  • Instagram Live: tips & triks

Instagram-annonsering

  • Hva er de forskjellige annonseformatene for Instagram?
  • Tormod, Solan & Ludvigs case study: kjennetegn for en vellykket annonsekampanje på Instagram
  • Bestepraksis: slik setter du opp en annonse på Instagram

Verktøy for mer effektivt arbeid med Instagram

  • Anbefalte tilleggsapper for Instagram
  • Hvordan bruke analyse for å gjøre det bedre på Instagram
  • Tips om nyttig og billig ekstrautstyr til smarttelefonen

Kursleder : Tormod Sperstad
Tormod er utdannet digital markedsfører og gammel journalist. Til daglig arbeider han i reklamebyrået DMT Alvdal, der han har ansvar for å ta byrået og dens kunder fra tradisjonell outbound til den digitale virkeligheten. I det daglige jobber han mest med content marketing, SEO, PPC og markedsføring i sosiale medier på vegne av kunder, foruten å være foredragsholder og kursleder.



Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 8. november, 2017
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgaten 19, 0152 Oslo. Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

Krever tilgang til tjeneste

Enkelte av våre kurs krever tilgang til tjenester som f. eks. Google Analytics eller Linkedin.

Kursdeltakere må normalt selv sørge for at de har tilgang til den aktuelle tjenesten, oppsett av brukerkontoer m. m. før kurset, med mindre dette inngår i kursopplegget.

Krever internett

Enkelte av våre kurs krever tilgang til internett, enten via laptop, nettbrett eller mobiltelefon.

Vi har trådløs internettilgang i våre lokaler som alle våre kursdeltakere kan benytte seg av. Nettverksnavn og passord finnes oppslått i kurslokalene.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 8. november 2017  kl. 9.00-15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen er kr 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under: