Markedsføring med epost etter GDPR, kurs 13. desember 2017

I dette konkrete kurset får du en innføring i hvordan du kan drive effektiv epost-markedsføring.

Markedsføring med epost er fortsatt veldig effektivt. Epost gir svært høy inntjening i forhold til investering, og fungerer spesielt godt som direkte salgsutløsende kanal, så lenge du gjør de riktige grepene. Med de nye, datadrevne tiltakene som er blitt mulig, blir epostmarkedsføring bare enda mer effektivt – men det må gjøres riktig i forhold til den nye personvernlovgivningen GDPR.

Etter endt kurs skal du være i stand til å sette opp og gjennomføre effektiv epostmarkedsføring, også etter 25. mai 2018.

Klikk her for å delta på kurset Markedsføring med epost etter GDPR

Kurset dekker blant annet:

Ha fortsatt suksess med epostmarkedsføring

  • Hva avgjør om du tjener penger på epostmarkedsføring før og nå?
  • Hvordan høste epostadresser på en måte som er lov også etter GDPR?
  • Hvordan beholde så mange som mulig av de adressene du har?

Tekster og utforming

  • Slik skriver du overskrifter som får eposten åpnet
  • God og mindre god utforming av eposter
  • Verdiforslag og elementer som får bruker til å klikke

Marketing automation

  • Hva blir lov og hva blir ikke lov å gjøre?
  • Oppsett av sekvenser og automatiseringer
  • Lead nurturing og CRM-basert epost

Landingssider som driver salg

  • Teorien om «den perfekte landingssiden»
  • Hvilke elementer bør finnes på landingssiden?
  • Slik øker du sannsynligheten for at kunden kjøper

Forbedring og videreutvikling

  • Hvordan jobbe med å få stadig nye epostadresser?
  • Automatiske eposter, segmentering og påbyggingsmuligheter
  • Din løpende epostmarkedsføringsplan fremover

Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen norsk webkommunikasjon, Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, og startet Nettredaktørskolen i 2003. Hun rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 13. desember, 2017
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgaten 19, 0152 Oslo. Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

Krever datamaskin

Enkelte av våre kurs krever bruk av datamaskin. Denne må medbringes av deltakeren selv.

Det er en fordel om man møter noen minutter før kursstart, slik at man har tid til å koble opp maskinen.

Krever internett

Enkelte av våre kurs krever tilgang til internett, enten via laptop, nettbrett eller mobiltelefon.

Vi har trådløs internettilgang i våre lokaler som alle våre kursdeltakere kan benytte seg av. Nettverksnavn og passord finnes oppslått i kurslokalene.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 13. desember 2017  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Pris er kr 4980,- inkludert lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette nyttige og lønnsomme kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under: