Markedsføring med Instagram og IGTV, kurs 10. april 2019

Her er kurset for deg som vil optimalisere bruken av Instagram og utnytte de nye mulighetene med stories og Instagram TV (IGTV) for markedsføring på nett.

Etter endt kurs skal du være i stand til å drive effektiv markedsføring på Instagram og IGTV for din bedrift.

Med over 2 millioner norske brukere og stadig utrulling av ny funksjonalitet, er dette en kanal som virkelig kan gjøre en forskjell. Bli oppdatert på de nye mulighetene på Instagram, og se hvordan kanalen kan skape verdi for bedriften både med gratis og betalte tiltak.

Klikk her for å delta på kurset Markedsføring med Instagram

Kurset dekker blant annet:

Slik kan bedriften din lykkes på Instagram

  • Hvilke forskjellige muligheter finnes på Instagram nå?
  • Poster, stories, videoer, IGTV … hvordan velge en miks som passer for deg?
  • Hvordan kan (og bør) bedrifter bruke Instagram til markedsføring?

Hvordan lage gode innlegg

  • Ulike innleggstyper på Instagram: hva fungerer til hva?
  • Hvordan påvirker den nye algoritmen innholdet ditt?
  • Relevante postings- og hashtagstrategier som motvirker shadowbanning

Instagram Stories, Live og IGTV – de nye suksessformatene

  • Hvordan kan Instagram TV (IGTV) brukes av bedrifter?
  • Slik lager du en god story på Instagram
  • Instagram Live: tips & triks

Instagram-annonsering

  • Hva er de forskjellige annonseformatene for Instagram?
  • Tormod, Solan & Ludvigs case study: kjennetegn for en vellykket annonsekampanje på Instagram
  • Bestepraksis: slik setter du opp en annonse på Instagram

Verktøy for mer effektivt arbeid med Instagram

  • Anbefalte tilleggsapper for Instagram og IGTV
  • Hvordan bruke analyse for å gjøre det bedre på Instagram
  • Tips om nyttig og billig ekstrautstyr til smarttelefonen
Kursleder : Tormod Sperstad
Tormod er utdannet digital markedsfører og gammel journalist. Til daglig arbeider han i reklamebyrået DMT AS, der han har ansvar for å ta byrået og dens kunder fra tradisjonell outbound til den digitale virkeligheten. I det daglige jobber han mest med content marketing, SEO, PPC og markedsføring i sosiale medier på vegne av kunder, foruten å være foredragsholder og kursleder.

 

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 10. april, 2019
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 10. april 2019  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Normal pris er kr 5980,- men kurset har kampanjepris kr 4980 ved bestilling før jul. Prisen inkluderer lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under:

2019-04-10 Markedsføring med Instagram og IGTV

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.