Her er kurset for deg som vil optimalisere bruken av Instagram og utnytte de nye mulighetene med stories og IGTV-funksjonalitet for markedsføring og merkevarebygging.
Kurset holdes digitalt via Zoom. Les mer om gjennomføring av digitale dagskurs her.
Etter endt kurs skal du være i stand til å drive effektiv markedsføring og merkevarebygging på Instagram og/eller med stories for din bedrift.
Klikk her for å delta på kurset Markedsføring med Instagram og Stories
Kurset dekker blant annet:
Instagram og Stories i kjøpstrakta
- Hvordan Instagram og Stories kan hjelpe deg i å nå konverteringsmålene dine
- Hvordan få nye interessenter, og hvordan drive disse nærmere konvertering/kjøp
- Hvordan få målgruppen til å engasjere seg igjen og igjen
De forskjellige formatene på Instagram
- Hvordan treffe målgruppens forventninger til innhold i kanalen
- Slik lager du innlegg og stories som engasjerer
- IGTV og Instagram Live: tips & triks
Praktisk produksjon av Stories
- Hva slags utstyr trenger du?
- Gode konsepter, ideer og innfallsvinkler for å lage Stories
- Praktisk øvelse: Vi bruker det vi har lært og lager en story
Optimalisering og smarte grep
- Anbefalte apper og verktøy for å lage innhold til Instagram
- Hvordan bruke analyse og innsikt for å gjøre det bedre på Instagram
- Hvordan skape god dialog med følgerne dine
Instagram-annonsering
- Hva er de forskjellige annonseformatene for Instagram?
- Kjennetegn for en vellykket annonsekampanje på Instagram
- Bestepraksis: slik setter du opp en effektiv annonse på Instagram
Kurset holdes 5. mai 2020 kl 09.00 – 15.30 som webinar. Prisen for kurset er normalt kr 4980,- inkludert lunsj og kursmateriell, men er nå redusert til 1990,-.
Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under:
Kurspåmeldinger er bindende. Se våre salgsbetingelser for mer informasjon.