Markedsføring med Stories, kurs 30. august 2018

Stories-formatet finnes nå på Facebook, Instagram, IGTV, Messenger og Snapchat – og flere kanaler kommer stadig til. I dette kurset lærer du hvordan Stories kan brukes til markedsføring i alle disse kanalene.

Etter endt kurs skal du selv være i stand til å bruke stories som del av markedsmiksen, på Facebook, Instagram, Snapchat og andre steder.

Eteriske videoer, Stories, lever normalt bare i 24 timer, men har fantastisk popularitet, interaksjon og dessuten klikkbarhet. De blir dermed del av jobben med å skaffe trafikk, formidle informasjon og drive merkevarebygging i de mest populære sosiale mediene.

Klikk her for å delta på kurset Markedsføring med Stories

Kurset dekker blant annet:

Eterisk video i mediemiksen

  • Hvorfor bør du inkludere Stories i mediemiksen?
  • Hva kan Stories brukes til?
  • Hvordan er det relevant å bruke Stories i de forskjellige kanalene?

Forarbeid for produksjon av Stories

  • Hva slags utstyr trenger du?
  • Hvor lange bør optimale Stories være i de forskjellige kanalene?
  • Hvor mange forskjellige enkeltklipp bør Stories inneholde?

Praktisk produksjon

  • Gode konsepter, ideer og innfallsvinkler for å lage Stories
  • Praktisk øvelse: Vi bruker det vi har lært og lager en story
  • Gjenbruk av Stories på tvers av kanaler

Optimaliseringer av Stories

  • Optimalisering av varighet, tidspunkter og kanaler
  • Anatomien av en god Story
  • Bruk av ferdginnspilt video og eksisterende stills i Stories

Praktisk arbeid med Stories over tid

  • Systematisk planlegging og produksjon av Stories
  • Stories som komponent i clickfunnels og inbound marketing
  • Hvordan øke produksjonskvaliteten med enkle midler?

Kursleder : Tormod Sperstad
Tormod er utdannet digital markedsfører og gammel journalist. Til daglig arbeider han i reklamebyrået DMT Alvdal, der han har ansvar for å ta byrået og dens kunder fra tradisjonell outbound til den digitale virkeligheten. I det daglige jobber han mest med content marketing, SEO, PPC og markedsføring i sosiale medier på vegne av kunder, foruten å være foredragsholder og kursleder.

Kursinformasjon

Kursdato:torsdag 30. august, 2018
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 5980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 30. august  2018  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Pris er kr 5980,- inkludert lunsj og kursmateriell.

2018-08-30 Markedsføring med Stories

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.