Markedsføring på Facebook, kurs 14. mars 2018 i Trondheim

Dette er kurset for deg som vil drive effektiv markedsføring på Facebook – med både gratis og betalte virkemidler.


Etter endt kurs skal du være i stand til å drive effektiv og lønnsom markedsføring på Facebook for din bedrift.

Klikk her for å delta på kurset Markedsføring på Facebook

Kurset dekker blant annet:

Facebook i bedriften

  • Hvilke roller kan og bør Facebook spille for markedsmiksen i bedriften?
  • Business manager eller ikke business manager?
  • Tips til oppsett og innstillinger

Oppdateringer som fungerer i nyhetsfeeden

  • Hva påvirker om oppdateringer får reach?
  • Formatering som fungerer i nyhetsfeeden
  • Innholdsformater som driver engasjement vs formater som driver klikk

Kundeservice på Facebook

  • Hvordan sette opp beredskap og responsstandard?
  • Tips for å svare godt og forebygge negativ omtale
  • Strategisk bruk av autosvar, messenger og chat bots

Annonsering på Facebook

  • Gjennomgang av Facebook Ads Manager
  • Annonseformater og bruksområder
  • Lasermarkedsføring og tips til resultatskapende segmentering

Systematisk arbeid med Facebook

  • Bruk av publiseringsplan og standardiserte formater
  • Gjennomgang av Facebook Insights
  • Relevant rapportering og Key Performance Indicators (KPI’er)

Case: Mindfit

App-gründer Hilde Amundsen trekker på omfattende erfaring med markedsføring av suksessappen MindFit på Facebook, og lærer deg konkrete triks med Facebook-annonsering illustrert med tydelige eksempler på både suksess-grep og tabber.

Kursleder : Hilde Amundsen
Hilde er gründer og står bak Mindfit - en selvhjelpsapp som retter fokus mot psykisk helse og mental trening. Hun har lang erfaring fra reklamebransjen, med kommunikasjonsarbeid og som webredaktør. Hun er også en populær og frittalende foredragsholder og kursleder.
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen norsk webkommunikasjon, Hun har vært nettredaktør for en rekke nettmagasiner og portaler, og startet Nettredaktørskolen i 2003. Hun rådgir flere av landets største nettsteder, sitter i forskjellige nasjonale fagfora, og har skrevet flere av de fagbøkene som brukes i utdannelser innen webkommunikasjon og sosiale medier på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 14. mars, 2018
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Royal Garden, Kjøpmannsgata 73, Trondheim
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

Krever datamaskin

Enkelte av våre kurs krever bruk av datamaskin. Denne må medbringes av deltakeren selv.

Det er en fordel om man møter noen minutter før kursstart, slik at man har tid til å koble opp maskinen.

Krever internett

Enkelte av våre kurs krever tilgang til internett, enten via laptop, nettbrett eller mobiltelefon.

Vi har trådløs internettilgang i våre lokaler som alle våre kursdeltakere kan benytte seg av. Nettverksnavn og passord finnes oppslått i kurslokalene.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset arrangeres 14. mars 2018  09.00 – 15.30 på Royal Garden Hotell, Trondheim. Prisen for kurset er kr 4 980,- inkludert materiell (kurspresentasjon) og lunsj.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under:

2018-03-14 Markedsføring på Facebook, Trondheim

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.