Bloggere er blitt svært viktige i mediebildet, og har stor påvirkning på sine lesere. Gjennom anbefalinger fra bloggere kan man dermed også drive både markedsføring og salg. Dette kurset viser deg hvordan.
Klikk her for å delta på kurset Markedsføring via bloggere
Kurset dekker blant annet:
Finn de rette bloggerne å samarbeide med
- Hvordan finne bloggere som matcher din firmaprofil og dine verdier?
- Hvordan vurdere hvor stor innflytelse og påvirkning den enkelte blogger har?
- Hvordan påvirker bloggeren din merkevare?
Hvordan henvende seg til bloggere?
- Hvordan kan du kontakte relevante bloggere for å foreslå et samarbeid?
- Hva avgjør om en blogger sier ja eller nei?
- Hva slags samarbeidsavtaler kan og bør du tilby?
Materiell og utforminger
- Hvordan kan bloggeren promotere dine varer/tjenester?
- Bilder, video o.l. – hva trenger bloggeren fra deg?
- Merking og etisk influencer marketing
Samarbeidsformer og rammer
- Forskjellige former for enkeltstående samarbeid
- Trenger du faste ambassadør-avtaler?
- Hva er relevante prisnivåer?
Måling og evaluering
- Hvordan måler du effekten av samarbeidet?
- Hva kan du forvente av uttelling?
- Når er det grunnlag for et mer langvarig samarbeid?
Kursinformasjon
Kursdato: | |
Kurstidspunkt: | kl. |
Kurssted: | Dette er et nettkurs |
Kursavgift: | kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. * |
Heldagskurs
Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.
Dørene åpnes kl. 08:30.
Lunsj inkludert
Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.
Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.
Kurset holdes 18. november 2015 kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Pris er kr 4980 inkludert lunsj og kursmateriell.
Sikre deg en plass på dette nyttige og lønnsomme kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under: