Begge kandidatene i det amerikanske presidentvalget benytter sosiale medier i valgkampen. I dette kurset ser vi på tiltakene de bruker, og hvordan du kan utnytte de samme taktikkene for din virksomhet.
I kurset ser vi på en rekke konkrete eksempler – noen glimrende, noen gode og enkelte til skrekk og advarsel.
I dette heldagskurset får du høydepunktene tydelig demonstrert, sammen med klare tiltak og anbefalinger for deg som selv ønsker å bruke sosiale medier effektivt til å skape resultater.
Kurset dekker blant annet:
Slik får du folk med deg
- Hvordan engasjere og inspirere i digitale kanaler?
- Hvordan utnytte spredningsfaktorene i sosiale medier?
- Hvordan styre og dirigere andres begeistring?
Slik presenterer du holdninger og ideer
- Digital meningskommunikasjon
- Hvordan gjøre ideene kjent i den digitale kanalen?
- Hvordan få gjennomslag for meninger og ideer?
Slik lar du brukeren delta
- Hvordan legge til rette for tilbakemeldinger på en styrt måte?
- Hvordan hjelpe dine fans å drive effektiv spredning av dine tanker og ideer?
- Hvordan drive effektiv fundraising og merchandizing i sosiale medier?
Kurset holdes mandag 15. oktober kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo
Sentralstasjon. Kurset koster kr 4850 pr deltager, inkludert lunsj og kursmateriell.
Opps, fant ikke skjemaet.