Obama vs Romney: Taktisk bruk av sosiale medier, kurs 15. oktober

Begge kandidatene i det amerikanske presidentvalget benytter sosiale medier i valgkampen. I dette kurset ser vi på tiltakene de bruker, og hvordan du kan utnytte de samme taktikkene for din virksomhet.

I kurset ser vi på en rekke konkrete eksempler – noen glimrende, noen gode og enkelte til skrekk og advarsel.

I dette heldagskurset får du høydepunktene tydelig demonstrert, sammen med klare tiltak og anbefalinger for deg som selv ønsker å bruke sosiale medier effektivt til å skape resultater.

Kurset dekker blant annet:

Slik får du folk med deg

  • Hvordan engasjere og inspirere i digitale kanaler?
  • Hvordan utnytte spredningsfaktorene i sosiale medier?
  • Hvordan styre og dirigere andres begeistring?

Slik presenterer du holdninger og ideer

  • Digital meningskommunikasjon
  • Hvordan gjøre ideene kjent i den digitale kanalen?
  • Hvordan få gjennomslag for meninger og ideer?

Slik lar du brukeren delta

  • Hvordan legge til rette for tilbakemeldinger på en styrt måte?
  • Hvordan hjelpe dine fans å drive effektiv spredning av dine tanker og ideer?
  • Hvordan drive effektiv fundraising og merchandizing i sosiale medier?
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset holdes mandag 15. oktober kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo
Sentralstasjon. Kurset koster kr 4850 pr deltager, inkludert lunsj og kursmateriell.

Opps, fant ikke skjemaet.