Rebel Marketing, kurs 27. august 2019

Hva gjør vi når tradisjonelle markedsføringstiltak ikke lenger fungerer? – Det er tema for boken Marketing Rebellion og kurset Rebel Marketing, som er basert på boken.

Bonus: Marketing Rebellion av Mark Schaefer

Etter endt kurs skal du kunne justere dine markedsføringstiltak for den nye markedsførings-virkeligheten.

Klikk her for å delta på kurset i Rebel Marketing

Det er i ferd med å skje en revolusjon i markedsføringsbransjen. Bakgrunnen for dette kan du se litt om i denne videoen:

I en slik verden må man ta andre grep for å bli synlig, bli valgt og skape salg. I dette kurset ser vi nærmere på disse grepene.

Kurset dekker blant annet:

Hva er «a Human Company»?

  • Hvordan kan vi jobbe med bruker i fokus?
  • Hvordan omsette verdier til holdning og handling?
  • Gode eksempler på verdibasert business

Omdømme og engasjement

  • Hvordan jobbe bevisst med stjernerangeringer, reviews etc.?
  • Organiske og styrte ambassadørprogrammer
  • Community management og kundeengasjement

Marketing rebellion SEO

  • SEO for inbound marketing og personas
  • Kundestyrte søk og SEO i kundereisen
  • Innhold som forteller historier og formidler verdi

Kundeservice = Markedsføring

  • Hva er utmerket kundeservice, og hvordan legge til rette for den?
  • Håndtering av tilbakemeldinger og innspill i sosiale medier
  • Hva kan og bør gjøres med misfornøyde kunder?

Marketing rebellion roadmap

  • Bli endringsagent i din egen bedrift
  • Hvor kan du begynne å ta tak?
  • Strategier og veier videre
Bonus: Marketing Rebellion av Mark Schaefer
Boken Marketing Rebellion av Mark Schaeffer er "bibelen" for rebel marketing. Du får med et trykt eksemplar av boken som bonus på kurset. (Hovedpunktene i boken dekkes i kursinnholdet.) "Marketing Rebellion revolutionizes and disrupts the current paradigm of understanding and practicing marketing, " Dr. Ai Addyson-Zhang, professor, Stockton University "Unquestionably one of the best marketing books I have ever read." Douglas Burdette, host of The Marketing Book Podcast
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kursinformasjon

Kursdato:tirsdag 27. august, 2019
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 27. august 2019  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 4980,- inkludert lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut bestillingen under:

2019-08-27 Rebel Marketing

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.