Sosiale medier for multinasjonale selskaper, kurs 22. januar 2020

Kurset for deg som jobber med sosiale medier for flere land; eller som del av en multinasjonal organisasjon.

Etter endt kurs skal du som jobber med flernasjonale selskaper kunne ta relevante grep med strategier og tiltak i sosiale medier på vegne av bedriften.

Klikk her for å delta på kurset Sosiale medier for multinasjonale selskaper

Kurset dekker blant annet:

Aktuelle sosiale medier på tvers av land

  • Hvilke kanaler er det relevant å bruke?
  • Internasjonale tall og bruksmønstre
  • Forskjell i kanalbruk fra land til land

Strategi for sosiale medier

  • Hvordan gjøre gode strategiske kanalvalg
  • Nasjonale eller internasjonale sider – hva bør du velge?
  • Hvordan skape en helhet på tvers av kanaler og land

Flernasjonal bruk av Facebook

  • Aktivering og bruk av flerspråks-funksjonen
  • Hvordan jobbe effektivt med krysspublisering og flere sider
  • Relevante oppsett for Business Manager og Ads Manager

Twitter, Linkedin og andre kanaler

  • Hvordan jobbe med en engelskspråklig konto mot flere land
  • Synergier ved deling og kryssposting
  • Internasjonal business branding

Regler og rutiner

  • Hvilke verktøy er det relevant å bruke?
  • Fordeling av oppgaver internt i organisasjonen
  • Hvordan legge opp til gode arbeids- og rapporteringsrutiner?
Kursleder : Hallfridur Johannsdottir
Hallfridur (som til daglig kaller seg Hadda) jobber som prosjektleder digital strategi hos Pipar\TBWA og The Engine, hvor hun jobber med analyse, strategi og valg av markedskanaler for B2B og B2C, samt kundeoppfølging og kommunikasjon. Hun har lang fartstid fra NITO som nettredaktør og sosiale medier-ansvarlig med fokus på markedsføring og profilering på Linkedin. Hun har teknologisk utdannelse fra Universitetet i Reykjavik, og er sertifisert digital markedsfører. Hun er også en engasjert og populær foredragsholder og kursleder.

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 22. januar, 2020
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

Krever datamaskin

Enkelte av våre kurs krever bruk av datamaskin. Denne må medbringes av deltakeren selv.

Det er en fordel om man møter noen minutter før kursstart, slik at man har tid til å koble opp maskinen.

Krever tilgang til tjeneste

Enkelte av våre kurs krever tilgang til tjenester som f. eks. Google Analytics eller Linkedin.

Kursdeltakere må normalt selv sørge for at de har tilgang til den aktuelle tjenesten, oppsett av brukerkontoer m. m. før kurset, med mindre dette inngår i kursopplegget.

Krever internett

Enkelte av våre kurs krever tilgang til internett, enten via laptop, nettbrett eller mobiltelefon.

Vi har trådløs internettilgang i våre lokaler som alle våre kursdeltakere kan benytte seg av. Nettverksnavn og passord finnes oppslått i kurslokalene.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 22. januar 2020  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 4980,- , prisen inkluderer lunsj og kursmateriell.

Sikre deg en plass på dette kurset ved å fylle ut skjemaet under:

2020-01-22 Sosiale medier for multinasjonale selskaper

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.