Sosiale medier på 1-2-3, kurs 27. september 2013

Få oversikten over de sosiale mediene slik at du raskt kan vurdere hva som er relevant i din kommunikasjons- eller markedsføringsplan.

Lykkes_sosmedFacebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram … det finnes en mengde sosiale medier, men hvem av dem er egentlig relevante å bruke i salg og markedsføring? Eller for informasjonsformidling? – Dette er halvdagskurset som gir de raske svarene.

Klikk for å bestille plass på dette kurset

Her er noen stikkord om innholdet:

Sosial mediebruk i Norge

  • Hvor mange brukere har de forskjellige mediene?
  • Hvilke kanaler er business-to-business, og hvilke er er business-to-consumer?
  • Hvordan arter brukeradferden seg i de forskjellige kanalene?

Facebook

  • Når og hvordan er det relevant å være til stede på Facebook?
  • Hva er et godt Facebook-konsept?
  • Hva krever det å bruke Facebook aktivt?

Kriterier for medievalg

  • Blogging og mikroblogging – hvorfor og hvordan?
  • Linkedin og profesjonell nettverksbygging
  • Andre relevante kanaler?

I løpet av denne formiddagen vil du få en rekke praktiske og konkrete innspill til egen kommunikasjon i sosiale kanaler, og kunnskap og verktøy som hjelper deg å sette det raskt og effektivt ut i live for egen organisasjon.

Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kurset arrangeres 27. september 2013 kl. 09.00 – 12.00 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 1990,-  inkludert kursmateriell.

Bestill din plass på dette nyttige kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under:

Opps, fant ikke skjemaet.