Få oversikten over de sosiale mediene slik at du raskt kan vurdere hva som er relevant i din kommunikasjons- eller markedsføringsplan.
Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram … det finnes en mengde sosiale medier, men hvem av dem er egentlig relevante å bruke i salg og markedsføring? Eller for informasjonsformidling? – Dette er halvdagskurset som gir de raske svarene.
Klikk for å bestille plass på dette kurset
Her er noen stikkord om innholdet:
Sosial mediebruk i Norge
- Hvor mange brukere har de forskjellige mediene?
- Hvilke kanaler er business-to-business, og hvilke er business-to-consumer?
- Hvordan arter brukeradferden seg i de forskjellige kanalene?
Relevant bruk av de forskjellige kanalene
- Når og hvordan er det relevant å være til stede på Facebook?
- Hvordan utnytte Twitter på en god måte?
- Linkedin og Instagram – hvorfor og hvordan?
Kriterier for medievalg
- Informasjonsformidling og markedsføring i sosiale medier
- Profesjonell relasjonsbygging i nettverkskanalene
- Andre relevante vurderinger?
I løpet av denne formiddagen vil du få en rekke praktiske og konkrete innspill til egen kommunikasjon i sosiale kanaler, og kunnskap og verktøy som hjelper deg å sette det raskt og effektivt ut i live for egen organisasjon.
Kursinformasjon
Kursdato: | fredag 28. februar, 2014 |
Kurstidspunkt: | kl. 09.00 |
Kurssted: | Dette er et nettkurs |
Kursavgift: | kr. 1990,- inkludert kursmateriell og lunsj. * |
Halvdagskurs
Våre halvdagskurs varer fra:
09:00 – 12:00 eller
12:30 – 15:30.
Hvilken tid som gjelder for ditt kurs finner du nederst på kurssiden, rett over bestillingsformularet.
Dørene åpnes kl. 08:30.
Kurset arrangeres 28. februar 2014 kl. 09.00 – 12.00 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 1990,- inkludert kursmateriell.
Bestill din plass på dette nyttige kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under:
Opps, fant ikke skjemaet.