Strategi for sosiale medier, kurs 20. mars 2019

Kurs som lærer deg smarte teknikker om du ønsker å drive salg, markedsføring, informasjon og påvirkning for din bedrift gjennom sosiale medier.

LynkursSosmed

Etter endt kurs skal du kunne fatte gode valg om hvilke kanaler bedriften bør være aktive på og hvordan.

Sosiale medier er blitt den nye «hovedveien» på nettet. Det er her forbrukeren finner nye impulser til både produkter, ideer og holdninger.

For oss som informatører og markedsførere gir dette nye og spennende muligheter. Men det holder ikke bare å være til stede – man må gjøre de smarte grepene også. Dette kurset tipser om en rekke slike smarte, konkrete bruksmåter.

Klikk her for å delta på Strategi for sosiale medier

Kurset dekker blant annet:

Strategi for sosiale medier

  • Hvordan bruke sosiale medier på en smart måte?
  • Hvilke medier egner seg til hva?
  • Relevante strategier og taktikker

Tips og triks for Facebook

  • Strategisk oppsett og smarte sidekonsepter
  • Bruk av tilpassede målgrupper
  • Lookalikes og bruk av dynamisk innhold

Instagram – et bilde sier mer enn tusen ord

  • Hvordan etablere og vedlikeholde et helstøpt Instagram-konsept
  • Slik utnytter du en business-account
  • Instagram stories og andre muligheter

Business-to-business branding på Linkedin

  • Hvorfor du skylder dine ansatte å ha en Linkedin-side
  • Linkedin som verktøy for prospektering og relasjonsbygging
  • Markedsføringsmuligheter på Linkedin

Påvirkning på Twitter

  • Twitter som PR-kanal
  • Hvordan skrive for debatt, retweeting og engasjement
  • Timing og volumkommunikasjon på Twitter
Kursleder : Nina Furu
Nina er en veteran innen digital markedsføring i Norge. Hun har fulgt utviklingen innen web og sosiale medier på nært hold siden 1995; som nettredaktør, bedriftseier og digital rådgiver for en rekke av landets største bedrifter og etater. Hun har også skrevet flere av de fagbøkene om digital kommunikasjon som brukes på norske høyskoler. Til daglig er hun partner i Webgruppen og holder kurs og foredrag i inn- og utland.

Kursinformasjon

Kursdato:onsdag 20. mars, 2019
Kurstidspunkt:kl. 09.00
Kurssted:Webgruppen AS, Strandgata 19, 0152 Oslo
Se kart og veibeskrivelse
Kursavgift:kr. 4980,- inkludert kursmateriell og lunsj. *

Heldagskurs

Våre heldagskurs varer fra:
kl. 09:00 – kl. 15:30
Lunsjpause: kl. 11:45 – 12:30.

Dørene åpnes kl. 08:30.

Lunsj inkludert

Alle våre heldagskurs inkluderer lunsj. Hva som serveres varierer fra dag til dag.

Skulle du ha matallergier eller andre spesielle behov når det gjelder diett, ber vi om at du opplyser om dette på bestillingsformularet.

* Kurspåmelding er bindende. Se våre salgsbetingelser.

Kurset holdes 20. mars 2019  kl 09.00 – 15.30 i Strandgaten 19, rett ved Oslo Sentralstasjon. Prisen for kurset er kr 4980,- , prisen inkluderer lunsj og kursmateriell.

.

Sikre deg en plass på dette nyttige og lønnsomme kurset i dag ved å fylle ut skjemaet under:

2019-03-20 Strategi for sosiale medier

Ja takk, jeg melder meg på kurset. Faktura sendes oppgitt adresse. Påmeldingen er bindende.