Heldagskurs

Dette er kurs som i løpet av en hel dag utstyrer deg med konkrete og praktiske ferdigheter.

Aktuelle heldagskurs

Inbound marketing, kurs 24. april 2018

De fleste bedrifter har oppdaget av kunder er lei av reklame – i stedet for å mase på kunden, må du legge til rette for at han finner deg når han selv ønsker og leter. Lær mer om hvordan du kan markedsføre deg i et slikt landskap.

Strategi for sosiale medier, kurs 25. april 2018

Kurs som lærer deg smarte teknikker om du ønsker å drive salg, markedsføring, informasjon og påvirkning for din bedrift gjennom sosiale medier.

Markedsføring med video

Bli din egen videoprodusent, kurs 26. april 2018

Heldagskurs hvor du lærer å utvikle, produsere, spre og dele video for å markedsføre deg på nett.

Ny personvernlov (GDPR) for markedsførere, kurs 14. mai 2018

25. mai 2018 trer GDPR (General Data Protection Regulation) i kraft, og hverdagen kommer til å endres for oss som jobber med digital markedsføring og webkommunikasjon. I dette heldagskurset får du avklaringer og tips om hvordan du best kan møte utfordringene.

WordPress, grunnleggende kurs, 15. mai 2018

Kurset som lærer deg å drive effektiv webpublisering på et WordPress-nettsted

Slik skriver du godt for nett, kurs 25. mai 2018

Dette er kurset for deg som vil bli bedre på å skrive tekster som virkelig fungerer godt i digitale flater.

Google Adwords grunnleggende kurs, 29. mai 2018

Google AdWords er annonsering på Google, noe som er ualminnelig effektivt – når det gjøres riktig. Dette er kurset som lærer deg hvordan.

Markedsføring med epost etter GDPR, kurs 5. juni 2018

I dette konkrete kurset får du en innføring i hvordan du kan drive effektiv epost-markedsføring, også etter at den nye personvernlovgivningen trer i kraft.

Google Analytics grunnleggende kurs, 26. juni 2018

Lær å bruke gratisverktøyet Google Analytics til å skape målbare forbedringer på ditt nettsted.

Teknisk søkemotoroptimalisering (SEO), kurs 27. juni 2018

Dette er kurset for deg som vil lære hvordan du får god synlighet på Google uten å måtte betale for annonsering, og naturligvis helt uten å bryte Googles etiske retningslinjer.