Kurs i webanalyse og digital strategi

For at digitale tiltak skal fungere optimalt må de henge sammen med bedriftens målsetting og planer på et strategisk nivå. Her er våre kurs for deg som har det strategiske perspektivet:

Aktuelle kurs i strategi og analyse

Google Analytics grunnleggende kurs, 11. desember 2019

Lær å bruke gratisverktøyet Google Analytics til å skape målbare forbedringer på ditt nettsted.

Oppdatert digital strategi, kurs 15. januar 2020

Det skjer mye rundt digitale kanaler om dagen – både Google og Facebook står midt oppe i store endringer. For mange markedsførere vil det være helt nødvendig å justere tiltakene. Dette kurset gir deg status og hjelper deg å velge gode grep.

Sosiale medier for multinasjonale selskaper, kurs 22. januar 2020

Kurset for deg som jobber med sosiale medier for flere land; eller som del av en multinasjonal organisasjon.

Fant du ikke det du lette etter? Du finner oversikten over alle kurs her.

Vi utvikler også løpende nye kurs, og vil gjerne høre fra deg hvis du har en idé til et kurs vi burde etablere.

Hvis du vil ha beskjed om nye kurs som kommer fra oss, abonner på vårt nyhetsbrev, så mottar du varsler.

Se også oversikten over alle kurs.