Nå kommer Google Marketing Platform

Det skjer saker og ting hos Google i høst. Nå starter nemlig utrullingen av Google Marketing Platform, som på sikt skal “sy sammen” flere eksisterende Google-tjenester og hjelpe oss som

Les mer »

Den perfekte landingssiden

En landingsside er den siden som skal skaffe deg et salg når du driver markedsføring på Google, Facebook, i epost og lignende. Landingssiden er altså der du “lander” når du

Les mer »

Slik får du posisjon null på Google

Hva er posisjon null? – Du har kanskje lagt merke til at Google i mange tilfeller svarer på spørsmål direkte på søkeresultatsiden. Dette heter egentlig “featured snippets” og ser for eksempel

Les mer »

GDPR – Hva gjør du nå? (Praktiske råd)

Nina holdt Facebook Live om dette 27. april 2018. Her er opptaket: https://www.facebook.com/webgruppen/videos/vb.151760128187791/1872841029413017/?type=3&theater De konkrete rådene som nevnes i sendingen er: Skaffer deg en bra personvernerklæring Du trenger å fortelle

Les mer »

Slutt på organisk reach på Facebook?

11. Januar 2018 kom Mark Zuckerberg med en kunngjøring som har skapt store reaksjoner både i mediebransjen og blant markedsførere. I denne kunngjøringen går det fram at Facebook nå planlegger

Les mer »

Nettredaktørenes Julegløgg 2017

Vi følger tradisjonen og inviterer igjen til gløggkalas med faglige innspill og overraskelser. Årets Nettredaktørenes Julegløgg arrangeres torsdag 14. desember kl 13.00 Ca kl 13.30 blir det et faglig foredrag v/Nina

Les mer »
Handlekurv